Høringsuttalelse TEN-T

Østlandssamarbeidet og samarbeidsalliansen Osloregionen har den 9. november sendt et felles svar på EUs konsultasjon om TEN-T-programmet. I uttalelsen fokuseres det på transportkorridorene mellom Oslo-Stockholm, Oslo-Gøteborg og Jyllandskorridoren. For raskere å kunne planlegge og bygge bedre og mer bærekraftig infrastruktur mellom Norge og kontinentet, er det også behov for et sterkere samarbeid mellom norske myndigheter og EU. Behovet for å involvere regionene sterkere i utvikling/planlegging av transportkorridorene understrekes også i uttalelsen som er signert Roger Ryberg (leder av Østlandssamarbeidets kontaktutvalg) og byrådsleder i Oslo Raymond Johansen. Uttalelsen kan lastes ned her: TEN-T høringssvar final

2017-11-13T07:27:31+00:00 09/11/2017|

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.